O kancelarii

Od 17 lat pomagamy firmom i osobom fizycznym

Nasza kancelaria powstała w 1999 roku, jako indywidualna kancelaria radcy prawnego, a od 2008 roku działamy na rynku usług prawniczych jako Kancelaria Prawna R. Jedynak, A. Rogowska spółka jawna z siedzibą w Krakowie.

Bogate doświadczenie w wielu branżach

Posiadamy duże doświadczenie we współpracy z podmiotami prowadzącymi działalność w branży bankowej, chemicznej, shared services i call center, w sektorze budowlanym, transportowym, gospodarki  odpadami  i ochrony środowiska,  jak również medycznym. Skutecznie obsługujemy również osoby fizyczne – głównie w sprawach pracowniczych, spadkowych i administracyjnych.

Indywidualne podejście

Usługi świadczone przez nasz wysoko wykwalifikowany zespół prawników są każdorazowo dostosowane do specyfiki sprawy oraz do oczekiwań zleceniodawców tak, aby znaleźć najskuteczniejsze rozwiązania prawne powierzonych nam spraw. W odpowiedzi na potrzeby klientów oferujemy szeroki zakres usług, z wykorzystaniem najdogodniejszych i najszybszych dla klientów form komunikacji.

Czytelne zasady współpracy

Pomoc prawna świadczona jest w oparciu o umowy zlecenia lub stałej obsługi prawnej i rozliczana jest według stawki godzinowej lub według każdorazowo ryczałtowo określonego wynagrodzenia.

BLOG KANCELARII

Najświeższe informacje z dziedzin prawa pracy i prawa cywilnego dostępne na naszym autorskim blogu. Zapraszamy do częstego zaglądania.

Zobacz całą galerię szkolenia
25.07.2018

Informacja o niekaralności pracowników – nowe przepisy

W dniu 27 czerwca 2017 roku weszła w życie ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 roku o zasadach pozyskiwania informacji o niekaralności osób ubiegających się o zatrudnienie i osób zatrudnionych w podmiotach sektora finansowego.
17.07.2018

Zmiany w instytucji przedawnienia

W dniu 9 lipca 2018 roku w życie weszła ustawa o ustawa z dnia 13 kwietnia 2018 roku o zmianie ustawy - Kodeks cywilny oraz niektórych innych ustaw („nowelizacja”) wprowadzająca istotne zmiany w zakresie przedawnienia.
12.07.2018

Szczególna waga prawidłowego uzasadnienia wypowiedzenia umowy o pracę przez pracodawcę

Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem jest normalnym, podstawowym sposobem zakończenia stosunku pracy. Zgodnie z art. 30 § 4 Kodeksu pracy, oświadczenie pracodawcy o wypowiedzeniu umowy zawartej na czas nieokreślony powinno wskazywać przyczynę wypowiedzenia umowy.
08.06.2018

Projektowane zmiany w Kodeksie pracy dotyczące pracowników zarządzających

W dniu 23 marca 2018 roku grupa posłów zgłosiła do laski marszałkowskiej projekt ustawy nowelizującej Kodeks pracy. W dniu 5 czerwca 2018 roku projekt ten został skierowany do pierwszego czytania.
18.05.2018

Kategoria pracowników-rodziców dzieci w fazie prenatalnej w Kodeksie pracy?

Dnia 10 maja 2018 roku Sejm przegłosował ustawę o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz niektórych innych ustaw. Obecnie ustawa ta jest procedowana w Senacie. Wprowadza ona zmiany w licznych obowiązujących aktach prawnych, w tym w Kodeksie pracy, które ze względu na sposób wyrażenia są wyjątkowo kontrowersyjne.