O kancelarii

Od 1999 pomagamy firmom i osobom fizycznym

Nasza kancelaria powstała w 1999 roku, jako indywidualna kancelaria radcy prawnego, a od 2008 roku działamy na rynku usług prawniczych jako Kancelaria Prawna R. Jedynak, A. Rogowska spółka jawna z siedzibą w Krakowie.

Bogate doświadczenie w wielu branżach

Posiadamy duże doświadczenie we współpracy z podmiotami prowadzącymi działalność w branży bankowej, chemicznej, shared services i call center, w sektorze budowlanym, transportowym, gospodarki  odpadami  i ochrony środowiska,  jak również medycznym. Skutecznie obsługujemy również osoby fizyczne – głównie w sprawach pracowniczych, spadkowych i administracyjnych.

Indywidualne podejście

Usługi świadczone przez nasz wysoko wykwalifikowany zespół prawników są każdorazowo dostosowane do specyfiki sprawy oraz do oczekiwań zleceniodawców tak, aby znaleźć najskuteczniejsze rozwiązania prawne powierzonych nam spraw. W odpowiedzi na potrzeby klientów oferujemy szeroki zakres usług, z wykorzystaniem najdogodniejszych i najszybszych dla klientów form komunikacji.

Czytelne zasady współpracy

Pomoc prawna świadczona jest w oparciu o umowy zlecenia lub stałej obsługi prawnej i rozliczana jest według stawki godzinowej lub według każdorazowo ryczałtowo określonego wynagrodzenia.

BLOG KANCELARII

Najświeższe informacje z dziedzin prawa pracy i prawa cywilnego dostępne na autorskim blogu krakowskiej Kancelarii Prawnej. Zapraszamy do częstego zaglądania.

Zobacz całą galerię szkolenia
04.09.2018

Naruszenie tajemnicy przedsiębiorstwa – nowe przepisy

W dniu 3 września br. weszła w życie ustawa z dnia 5 lipca 2018 roku o zmianie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz niektórych innych ustaw, której celem było dostosowanie polskich regulacji do wymagań dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/943/UE z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie ochrony niejawnego know-how i niejawnych informacji handlowych (tajemnic przedsiębiorstwa) przed ich bezprawnym pozyskiwaniem, wykorzystywaniem i ujawnianiem.
31.08.2018

Zmiany w egzekucji komorniczej z rachunku bankowego.

Dnia 9 lipca 2018 roku weszła w życie ustawa z dnia 13 kwietnia 2018 roku o zmianie ustawy – Kodeks cywilny oraz niektórych innych ustaw („Ustawa zmieniająca”). Wspomniana ustawa wprowadza istotne zmiany w Kodeksie postępowania cywilnego („KPC”) w zakresie egzekucji komorniczej z rachunków bankowych dłużnika. Materię tą regulują przepisy art. 889 KPC i następne.
25.07.2018

Informacja o niekaralności pracowników – nowe przepisy

W dniu 27 czerwca 2017 roku weszła w życie ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 roku o zasadach pozyskiwania informacji o niekaralności osób ubiegających się o zatrudnienie i osób zatrudnionych w podmiotach sektora finansowego.
17.07.2018

Zmiany w instytucji przedawnienia

W dniu 9 lipca 2018 roku w życie weszła ustawa o ustawa z dnia 13 kwietnia 2018 roku o zmianie ustawy - Kodeks cywilny oraz niektórych innych ustaw („nowelizacja”) wprowadzająca istotne zmiany w zakresie przedawnienia.
12.07.2018

Szczególna waga prawidłowego uzasadnienia wypowiedzenia umowy o pracę przez pracodawcę

Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem jest normalnym, podstawowym sposobem zakończenia stosunku pracy. Zgodnie z art. 30 § 4 Kodeksu pracy, oświadczenie pracodawcy o wypowiedzeniu umowy zawartej na czas nieokreślony powinno wskazywać przyczynę wypowiedzenia umowy.