Zaufali nam

Ecolab sp. z o.o.
Capgemini Polska sp. z o.o.
Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o.
Radiology Therapeutic Center Poland sp. z o.o.
Muve S.A.
Cenega S.A.
Qloc S.A.
ista Polska sp. z o.o.
ista Shared Services Polska sp. z o.o.
Nifco Poland sp. z o.o.
Prominex sp. z o.o.
FEIN Polska Elektronarzędzia sp. z o.o.
Skalski Budownictwo sp. z o.o. S.K.A.
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi sp. z o.o.
Mizeton sp. z o.o.
Amer Sports Financial Shared Service sp. z o.o.
Lider rynku poligraficznego w Polsce
Koester Polska sp. z o.o.
BLOG KANCELARII

Najświeższe informacje z dziedzin prawa pracy i prawa cywilnego dostępne na naszym autorskim blogu. Zapraszamy do częstego zaglądania.

Zobacz całą galerię szkolenia
17.07.2018

Zmiany w instytucji przedawnienia

W dniu 9 lipca 2018 roku w życie weszła ustawa o ustawa z dnia 13 kwietnia 2018 roku o zmianie ustawy - Kodeks cywilny oraz niektórych innych ustaw („nowelizacja”) wprowadzająca istotne zmiany w zakresie przedawnienia.
12.07.2018

Szczególna waga prawidłowego uzasadnienia wypowiedzenia umowy o pracę przez pracodawcę

Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem jest normalnym, podstawowym sposobem zakończenia stosunku pracy. Zgodnie z art. 30 § 4 Kodeksu pracy, oświadczenie pracodawcy o wypowiedzeniu umowy zawartej na czas nieokreślony powinno wskazywać przyczynę wypowiedzenia umowy.
08.06.2018

Projektowane zmiany w Kodeksie pracy dotyczące pracowników zarządzających

W dniu 23 marca 2018 roku grupa posłów zgłosiła do laski marszałkowskiej projekt ustawy nowelizującej Kodeks pracy. W dniu 5 czerwca 2018 roku projekt ten został skierowany do pierwszego czytania.
18.05.2018

Kategoria pracowników-rodziców dzieci w fazie prenatalnej w Kodeksie pracy?

Dnia 10 maja 2018 roku Sejm przegłosował ustawę o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz niektórych innych ustaw. Obecnie ustawa ta jest procedowana w Senacie. Wprowadza ona zmiany w licznych obowiązujących aktach prawnych, w tym w Kodeksie pracy, które ze względu na sposób wyrażenia są wyjątkowo kontrowersyjne.
24.04.2018

Split Payment w polskim porządku prawnym

Od 1 lipca 2018 roku w polskim ustawodawstwie zacznie obowiązywać tzw. mechanizm podzielonej płatności (ang. split payment). Będzie on dotyczył wszystkich przedsiębiorców - podatników podatku od towarów i usług (VAT).